Graag wil ik als webmaster van onder andere CourageSchermen.nl weten wat jullie van de nieuwe website vinden. Ik heb geprobeerd om de website meer overzicht te geven. Een strakkere lay-out, de website sneller en eenvoudiger te maken. Ook het af en toe offline zijn van de website zal vanaf nu niet meer gebeuren. Of dit in de praktijk ook zo zal zijn zal moeten blijken.

Toch wil ik jouw vragen om jouw mening te geven over de nieuwe website van Courage. Vind je dat er dingen beter kunnen? Dan kun je dat doen door commentaar te geven online.

Groeten, Christiaan

Bert van den Eertwegh
1/14/2009 08:02:38 am

Ik vind deze site er heel netjes uit zien en geeft een keurige informatie over de vereniging. "petje af
Ik heb overigens een aardige informatiefilm over alle faccetten van het schermen. Ik hem die film voor de vereniging gekopieerd (dvd) welke ik bij gelegenheid aan jullie zal bezorgen evenals de vele foto's. alles op dvd dan.
Ik wens iedereen een voortreffelijk schermjaar toe met veel schermgenot.
Groetjes Bert van den Eertwegh.......
en Scherm ze met........"Courage

Reply



Leave a Reply.